В корзине: 0 товаров
на сумму: 0 грн.
Каталог
Фильтры
  • Закрыть
  • Як зменшити температуру в салоні автомобіля.

    Кожен водій знає , що таке користуватися автомобіля в спеку. Комфортна поїздка вільними дорогами з відкритими вікнами - оптимальне проведення часу за кермом, коли на вулиці близько 30 градусів спеки . Але якщо машина довго стояла на сонці або застрягла в пробці , то потрібно приймати екстрені заходи щодо охолодження .

     

    На стоянці

    Саме прохолодне місце для зберігання автомобіля - підземна паркування . Але , на жаль , вони швидше виняток , ніж правило. У звичайних гаражних комплексах та багаторівневих стоянках машина не нагрівається так, як це відбувається під просто неба . Навіть невеликий навіс уже зменшує теплове вплив на автомобіль . Якщо нічого подібного в місці стоянки немає , то при можливості машину слід ставити в тінь . Слід враховувати переміщення сонця , адже шматочок із щільною тінню о 10 ранку може стати як розпечена сковорідка о 15.00.

    Якщо ж тіні немає і не передбачається , краще поставити автомобіль так, щоб прямі промені сонця не падали на панель приладів , не нагрівали її та рульове колесо. Тобто « спіною » . При наявності спеціальною сонцезахисної шторки машину, навпаки , стоїть розгорнути « обличчям » до сонця .

    Використання сонцезахисних шторок помітно знижує нагрівання салону автомобіля . Якщо машина стоїть на одному місці кілька годин , то краще загороджувати « південну сторону» транспортного засобу . Що відображають шторки можуть кріпитися різними способами : на присосках, гачках, тасьмах , липучках і т.п. потрібно мати на увазі, що тиск під присосками змінюється від температури , і вони можуть послабити "хватку" і відвалитися . Краще купувати таку конструкцію , в якій , крім кутових фіксаторів , є ще й центральні . Розмір такого щита також має значення . Занадто маленький буде пропускати багато сонячних променів , великий - буде відставати від стекол, та його важче кріпити . А ще краще розташувати сонцезахисні шторки зовні , щоб відбите тепло не накопичувалося в салоні під склом .

    Світла тканина на торпеді або рушник на кермі зменшують нагрівання салону . При цьому вони захищають пластик від вигоряння .

    Більше глобальне рішення - чохол на машину з світловідбиваючою тканини . Він зменшує не лише нагрівання салону , але і шкідливе вплив ультрафіолету на лакофарбове покриття , та й машина менше припадає пилом . Чохли краще використовувати на стоянках, що охороняються, або там, де зменшено доступ «чужих» людей для скорочення ймовірності його крадіжки .

    Якщо дозволяє обстановка, в машині можна залишити відкритими вікна . Тоді збережеться циркуляція повітря , і салон нагріється менше . Але не потрібно цього робити на парковках біля торгових комплексів . Це те саме , що віддати зломщику все цінне , що знаходиться в автомобілі , відразу в руки.

    У час руху

    Перед поїздкою потрібно відкрити вікна та двері з протилежних сторін , щоб прогрітий повітря пішов з салону . Якщо шкіряні сидіння та кермо прогрілися так, що до них неможливо торкнутися , їх можна, можливо протерти вологою серветкою . Тільки краще використовувати або ті, що просякнуті спеціальним чистить засобом або просто чисту воду і тканину. Серветки для рук мають такий склад, який залишатиме липкі _ плями .

    Для того щоб полегшити роботу кондиціонера або клімат-контролю , можна відкрити вікна та люк (при його наявності ). Тоді теплий повітря вивітриться інтенсивніше . Щоб салон охолонуло як можна, можливо швидше , потрібно поставити регулятор кліматичної системи на саму низьку температуру, вентилятор - на саму високу потужність , потік направити вгору і в салон. Але не потрібно використовувати систему в такому режимі занадто довго , достатньо досягти комфортною температури ( краще 20–22 °C) та зменшити інтенсивність потоку . Різкий перепад спеки на вулиці та холоду в салоні – загроза застуди і просто стрес для організму .

    Щоб прохолодний повітря не залишало салон, не відкривайте вікна во час руху . І протилежна ситуація , якщо у машини ні кондиціонера . Єдиний спосіб охолодитись — ловити свіжий вітер . Потрібно бути акуратніше з потоками повітря , які можуть надути шию . Іноді краще відкривати ті вікна , поруч із якими ніхто не сидить . Тоді потік повітря може бути достатньо сильним та безпечним . Оптимальне становище - відкриті вікна по діагоналі .

    У пробці

    Щільний міський трафік у спеку - самі складні умови роботи для автомобіля . Автомобіль рухається повільно , його не охолоджують зустрічні потоки, а поряд гріються такі ж побратими по нещастю . Система кондиціонування працює в дуже інтенсивному режимі і навіть може стати причиною перегріву двигуна . Тому потрібно періодично перевіряти температуру охолоджувальної рідини та при наближенні до 100 градусів відключити кондиціонер , а може бути , і заглушити двигун . Краще кілька хвилин простояти на узбіччі , ніж доводити двигун до кипіння .

    Більше щадний та ефективний спосіб охолодження салону - відключити зовнішній паркан повітря на 10-15 хвилин . Тоді кондиціонер буде « працювати » в рамках однієї атмосфери . Такий режим ще може бути корисний тоді , коли поряд у потоці знаходиться який-небудь вантажівка , що чадить .

    У машині без кондиціонера можна включити обдування, а на дефлектори повісити вологий рушник. Повітря , проходячи через нього , буде остигати , а вода, що випаровується , - охолоджувати салон. Працююча грубка також відбере тепло у двигуна і запобіжить закипання в його системі охолодження . Також можна, можливо придбати автомобільний вентилятор, який працює від розетки 12 вольт. Не можна сказати , що вони дуже ефективні , але деяке полегшення принести можуть .

     

    Товар добавлен в корзину


    Товар: 2-х тактное моторное масло ELF Moto2 off-road 1Л
    Количество: 5
    Оформить заказ